اه لعنت به این زندگی تکراری...

کلبه ی عشق و عاشقی

دختر عاشق

اقایی نیومده اپای جدیدمو نگا کنه ... همش ازم دوره ... من دلم براش تنگ میشه خیلی اما اون یکم ... دلم گرفته از اینکه داره هییییی زود زود میگذره و وقت تابستون و تعطلیمون زود میادو میره ...

 

خیلی گرفتم خیلی زیاد انقدری که تو دلم حرفای زیادی هست اما نمیدونم چجوری بگم چطور بگم ... اصلا چی بگم .. حرفاو به زبونم نمیتونم بیارم ...

 

    خلاصه حالم از هر جهت ناجور و خرابه ....

 

 

       حوصله مطلب نوشتم هم ندارم نظر هم که میذارن جواب نمیدم تا اصلاع ثانوی... بای بوووس رو لبای عشقممممم بوووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت12:59---14 تير 1392
ای من فدای عشقم بشم دلبرم دورت بگردم من همیشه پیشتم نبینم دلت بگیره و ناراحتیه ها دلم میگیره تو دلبره منی عشقم دوست دارم بووووووووووووووووووووووووووووس
پاسخ:چشم.... قربونت بچسبم فدای تو امیرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,سـاعت 21:36 نويسنده biti

яima